خدمات رسانی در تمام نقاط تهران

آماده همکاری با سازمان ها و شرکت ها

۰۹۱۲۳۶۴۹۴۲۸

پاسخگویی 24 ساعته

هر روز هفته: 8 صبح تا 10 شب

ارائه خدمات بصورت تمام وقت

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای پرواربندی

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای پرواربندی

افرادی که به دنبال خرید گوسفند زنده برای پرواربندی هستند همواره این سوال را دارند که بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای پرواربندی چه زمانی است، یعنی دام زنده را چه زمانی خریداری کنند برایشان سودمند تر خواهد بود. خرید گوسفند زنده در زمان مناسب اصولا مزایای زیادی برایتان به ارمغان می آورد که خرید بی موقع دام زنده در زمان نامناسب، این مزایای را به همراه نخواهد داشت.

بهترین زمان خرید گوسفند زنده

دامداری یا دامپروری به معنای پرورش و مراقبت از دام است تا خصوصیات و رفتارهای ژنتیکی دام با هدف تامین نیاز و سودآوری توسعه یابد. پرواربندی به معنی تغذیه ی دام لاغر و سبک وزن است که در مدت زمان مشخص تبدیل به دام چاق می شود. پرواربندی شغلی پردرآمد برای روستائیان و عشایر محسوب می شود و نیاز به علم و تجربه دارد.

قبل از خرید توجه داشته باشید که برای خرید گوسفند زنده حتما به سراغ مراکز معتبر خرید و فروش دام زنده بروید تا اینگونه از سلامت دام خیالتان راحت بوده و تقلبی در فروش صورت نگیرد. مراکز معتبر و دارای مجوز مانند دام پاک می تواند به آسانی شما را در خرید گوسفند زنده یاری رسانده و بهترین انتخاب را برایتان در نظر بگیرد.

در دام پاک تمامی واکسن های مورد نیاز دام های زنده زده شده تا از هر گونه بیماری در امان باشند. بهتر است قبل از خرید گوسفند زنده ابتدا هدفتان را از خرید دام زنده در نظر بگیرید تا با توجه به هدف مورد نظر، بازه زمانی مناسب برای خرید گوسفند زنده را مشخص نمایید.

مثلا اگر هدف از خرید دام زنده، کشتار است در این صورت بازه زمانی خرید، متفاوت از افرادی که هدفشان از خرید دام زنده پرواربندی و نگهداری است، می باشد. با مشخص کردن بهترین زمان خرید گوسفند زنده، می توانید خرید بهتر و سودمندتری داشته باشید.

بهترین زمان خرید گوسفند پرواری

بسیاری از افراد و دامداران به دنبال خرید گوسفند زنده برای پرواربندی هستند از این رو همواره به دنبال یافتن بهترین زمان خرید گوسفند پرواری می باشند. بهتر است بدانید که برای پروار بندی بهتر است دام انتخابی شما از نژاد گوشتی باشد تا بازدهی بالایی برایتان داشته باشد.

بهترین زمان خرید گوسفند پرواری، فصل تابستان است چرا که در این فصل تعداد بره ها بیشتر بوده، از این رو قیمت کمتری دارند و استخوان بندی بره ها تا آخر دوره پرواربندی کامل تر شده که این در افزایش متوسط وزن گوسفند زنده موثر است.

خرید بره های یکساله سبب می شود تا این دام ها دو دوره پرواربندی را سپری کنند. در تابستان قیمت بره به علت فراوانی و افزایش تقاضا، پایین تر از فصل های دیگر سال است. با خرید گوسفند زنده در تابستان می توانید در دو فصل، دوره پرواربندی را داشته باشید. با خرید دام زنده در تابستان در زمان پرواربندی استخوان بندی ها کامل می شود.

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای کشتار

اگر قصد دارید گوسفند زنده را برای کشتار خریداری نمایید بهتر است گوسفند را در زمان مناسب خود خریداری کنید. خرید گوسفند زنده بر اساس مقدار وزن آن صورت می گیرد و شما در هر زمانی که بخواهید می توانید به مراکز معتبر فروش گوسفند مراجعه نموده و دام زنده سالم خود را خریداری کنید.

دام پاک در تهران هر نوع گوسفندی را که بخواهید از هر تیره و گونه ای که مد نظر باشد را داراست و شما به راحتی می توانید با مراجعه به دام پاک در تهران و یا با مراجعه به سایت دام پاک، خرید گوسفند زنده را در هر وزن و نژادی داشته باشید. دام پاک در تهران با تغذیه ی غنی گوسفندان و زدن تمامی واکسن های دام ها سلامت و کیفیت را در دام ها بالا برده و این خود حائض اهمیت ویژه ای است.

به طور کلی باید بدانید که بهترین زمان برای خرید گوسفند نر یا قوچ، حداقل دو ماه قبل از جفت گیری است که شما در این زمان می توانید خرید خوبی داشته باشید.

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید پشم

پرواربندی گوسفند، سود فراوانی داشته و فرقی در هدف پرواربندی ندارد. می خواهد هدف از پرواربندی دام زنده، تولید گوشت و یا تولید پشم باشد. در هر صورت پرواربندی گوسفند دارای سود خوبی است. برای خرید دام زنده جهت تولید پشم باید گفت که بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید پشم، فصل زایمان دام هاست و باید گوسفند مورد نظر خود را از میان گوسفند های نژاد پشمی انتخاب کنید تا شما را در رسیدن به هدفتان یاری نماید.

 باید بدانید که بهتر است بره ها بعد از یک هفتگی خریداری شوند و بره را از نژاد مورد نظر انتخاب کنید تا برای تولید پشم مناسب باشد. تولید پشم گوسفند بسیار سودمند بوده خصوصا اینکه این کالا برای صادرات بسیار ارزنده است و صادرات پشم گوسفندی بسیار زیاد می باشد.

بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید شیر و فرآورده های شیری

اگر هدفتان از خرید گوسفند زنده تولید شیر و فرآورده های شیری است باید بدانید که بهترین زمان خرید گوسفند زنده برای تولید شیر و فرآورده های شیری، فصل شیردهی می باشد و باید دام زنده مورد نظر را از گونه های شیری گوسفند تهیه نمایید تا بتواند شما را در رسیدن به هدفتان یاری نماید. تشکیل گله شیری با خرید میش هایی با پستان های بزرگ بسیار کارآمد است که تولید بره های قوی را هم به همراه دارد. محصولات شیری گوسفند در ایران و خارج از ایران، طرفداران ویژه ای دارد. از این رو بسیاری از دامداران هدفشان از نگهداری و پرورش دام زنده پرورش گوسفند شیری برای تولید شیر گوسفند و فرآورده های شیر گوسفندی است.

دام پاک در تهران همه نوع گوسفند با هر نژادی که مد نظر داشته باشید را داراست و به راحتی می توانید با تماس با دام پاک خرید آنلاین و یا حضوری از این مرکز معتبر فروش دام زنده را داشته باشید. دام پاک سلامت بره ها و گوسفندان را تضمین می کند چرا که دام های زنده را در بهترین شرایط نگهداری کرده و مواد غذایی غنی در اختیار دام ها می گذارد. دام های خریداری شده از دام پاک از نظر کیفیتی بسیار بالا هستند و گوشت این دام ها از نظر ارزش غذایی بسیار با کیفیت خواهد بود.

به این مطلب امتیاز بدهید!

این مطلب را اشتراک گذاری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ

فهرست مطالب

همین الان درخواست خود را بصورت آنلاین ثبت کنید

ما در مجموعه دام پاک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که محصولات با بهترین کیفیت برایتان امده کنیم. برای سفارش بر روی دکمه کلیک کنید.
تماس بگیرید!