خدمات رسانی در تمام نقاط تهران

آماده همکاری با سازمان ها و شرکت ها

۰۹۱۲۳۶۴۹۴۲۸

پاسخگویی 24 ساعته

هر روز هفته: 8 صبح تا 10 شب

ارائه خدمات بصورت تمام وقت

مهم ترین نمایشگاه های دامپروری جهان

نمایشگاه های دامپروری جهان

نمایشگاه های دامپروری از مهمترین نمایشگاه های تجاری در جهان است که ما در این مقاله قصد داریم شما را با مهم ترین نمایشگاه های دامپروری جهان که با هدف معرفی خدمات مربوط به صنعت دامپروری برای دامداران و دامپروران می باشد آشنا کنیم. مهم ترین نمایشگاه های دامپروری جهان با ارائه ی فناوری های نوین در صنعت دامداری و دامپروری، در سطح جهانی فعالیت دارند و هر ساله میزبان شرکت های خارجی و داخلی بسیاری هستند.

در صورتی که قصد شرکت در این نمایشگاه های دامپروری جهان را دارید باید به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی نمایشگاه ها غرفه خود را رزرو نمایید.این نمایشگاه های دامپروری جهان محلی برای ملاقات های تجاری و بازرگانی بین تولید کنندگان دام می باشد از این رو تمامی افراد فعال در این صنعت می توانند در این رویداد ها شرکت کنند.

معمولا بازدید کنندگان نمایشگاه های دامپروری جهان در مشاغل مرتبط با صنایع دام و طیور فعال هستند مانند شرکت ها و کارخانجات تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات پرورش دام، صنایع کشاورزی، شرکت های دانش بنیان و … .

مهم ترین نمایشگاه های دامپروری جهان

نمایشگاه های دامپروری جهان با هدف رونق اقتصادی و صنعتی در ایران و جهان و ارتقا سطح صادرات هر کشور برپا می شود. شرکت ها برای رسیدن به اهداف خود و برای فراهم آوردن بازار قدرتمند، بهترین دستاوردها را در این نمایشگاه های دامپروری جهان به نمایش می گذارند.

صنعت دام هر روز در حال توسعه می باشد از این تعداد نمایشگاه های دامپروری جهان کم نیست. در این بخش قصد داریم شما را با مهمترین نمایشگاه های دامپروری جهان آشنا کنیم.

نمایشگاه بین المللی آنتالیای ترکیه

نمایشگاه بین المللی آنتالیای ترکیه هر ساله در شهر آنتالیای ترکیه برگزار می شود و شرکت های معتبر و بازدید کنندگان بسیاری از اقسانقاط جهان دارد.

نمایشگاه بین المللی دامداری و دامپروری دانمارک

نمایشگاه بین المللی دامداری و دامپروری دانمارک در دو روز انجام می شود  و مهمترین نمایشگاه های اروپا است. این نمایشگاه با هدف مدرنیزه و مکانیزه کردن صنعت دامپروری و کشاورزی برگزار می شود. محصولات ارائه شده در این این نمایشگاه جهانی مرتبط با تجهیزات دامپروری و کشاورزی است.

نمایشگاه بین المللی آلمان

نمایشگاه بین المللی آلمان به هفته سبز شهرت و در شهر برلین برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی آلمان از مهمترین و تاثیرگزارترین نمایشگاه های اروپا در جهان است و اغلب تجهیزات مهم و به روز صنعت دامپروری و صنعت کشاورزی را داراست.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی دامپروری بورسا

نمایشگاه بین المللی کشاورزی دامپروری بورسا در ترکیه قرار دارد که علاوه بر محصولات دامپروری، محصولات کشاورزی هم دارد.

نمایشگاه بین المللی کانادا

نمایشگاه بین المللی کانادا پیرامون تجهیزات و تولیدات دامپروری بر پا می شود و آخرین نوآوری ها، تکنولوژی ها و تجهیزات دامپروری و کشاورزی را به نمایش می گذارد.

نمایشگاه کشاورزی و دامداری فرانسه

نمایشگاه کشاورزی و دامداری فرانسه هر ساله در شهر پاریس فرانسه تشکیل می شود و معروفترین و بزرگترین نمایشگاه های دام می باشد و در این نمایشگاه از آخرین تجهیزات کشاورزی و دامپروری روز جهان رو نمایی می شود. نمایشگاه کشاورزی و دامداری فرانسه در 4 دسته مختلف از جمله دام، محصولات کشاورزی، خدمات کشاورزی و صنایع غذایی برپا می شود.

نمایشگاه بین المللی دام وابسته به تهران

نمایشگاه بین المللی دام وابسته به تهران بزرگترین رویداد در صنعت دامپروری است که با هدف انتقال دانش و تکنولوژی میان فعالان صنعت دام ایران و دیگر کشور های پیشرفته جهان برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی دام، وابسته به تهران فرصت خوبی است تا شرکت های فعال در صنعت بتوانند محصولات و تولیدات خود را در معرض نمایش متخصصان و بازدید کنندگان این صنعت قرار دهند.

نمایشگاه بین المللی دام وابسته به تهران بیش از ده کشور مطرح جهان از جمله آلمان، ترکیه، ایتالیا، بلژیک، چین، رومانی، فرانسه، هلند، دانمارک، کره جنوبی می باشند که آخرین نوآوری های خود را در زمینه ی انواع ماشین آلات صنعتی دامپروری و تجهیزات مهم و به روز، مکلل های غذایی دام، واکسن و مواد بیولوژیکی را ارائه می دهند.

نمایشگاه بین المللی دام وابسته به تهران با عنوان ایران پلکس برگزار می شود که مهم ترین رویداد تجاری منطقه می باشد. در این نمایشگاه ایران پلکس انواع غرفه های دارویی، تجهیزات، لبنی، خوراکی و… وجود دارد. نمایشگاه های دام هر ساله در تهران در محل نمایشگاه های بین المللی استان تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مرتبط با دام ایران و جهان در اصفهان

نمایشگاه مرتبط با دام ایران و جهان در اصفهان فرصتی را آماده کرده تا 160 شرکت از 15 استان کشور از جمله اصفهان، تهران، خراسان رضوی، گلستان، مازندران، یزد، مرکزی،فارس، … و نمایندگی 10 کشور آلمان، ایتالیا،هلند، چین، ترکیه، روسیه،کانادا، آمریکا، فرانسه به ارائه محصولات خود بپردازند.

نمایشگاه مرتبط با دام ایران و جهان در اصفهان از یکم تا چهارم شهریور ماه برگزار می شود و برترین برندهای صنعت دام از جمله دامپروری سپاهان، فوده، قیام، فکا، صدرا، رویان دارو، آریو، شهدینه، پگاه اصفهان و … حضور دارند.

نمایشگاه مرتبط با دام ایران و جهان در اصفهان در شهریور ماه هر سال در اصفهان برگزار می شود. از مزیت های برگزاری نمایشگاه های دام این است که به راحتی می توانید محصولات خود را به نمایش گذاشته و به خرید کالاها و محصولات خود بپردازید.

خدمات نمایشگاه های دامپروری جهان

مهمترین خدمات نمایشگاه های دامپروری جهان منحصر به فعالان در زمینه دامپروری است که از جمله این خدمات می توان به راه اندازی کارخانجات مرتبط با فرآورده های دامی اشاره داشت. در این نمایشگاه های دامپروری جهان، نمایندگان بیمه های پشتیبان هم حضور دارند و مشاوره های لازم در زمینه بیمه محصولات ارائه می دارند.

از دیگر خدمات این نمایشگاه های دامپروری جهان می توان به شیوه های درآمد زایی و بازاریابی اشاره نمود. در این نمایشگاه های دامپروری جهان خدمات فنی و مهندسی، نمایش تجهیزات نوین و پیشرفته ارائه می شود. سیستم ها و تجهیزات شیردوشی، تجهیزات کشتارگاهی و نگهداری و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با دام معرفی خواهد شد.

برخی از افراد در این نمایشگاه ها به دنبال خرید گوسفند زنده یا هر نوع دام دیگر هستند اما همانطور که در بالا نیز اشاره شد باید توجه داشته باشید که این تیپ نمایشگاه ها مربوط به صنایع دامپروری است.

بخشی از نمایشگاه های دامپروری جهان به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و سیستم های ضدعفونی کننده اختصاص دارد. انواع تجهیزات برودتی و تجهیزات مربوط به سردخانه، سیستم های تهویه مراکز پرورش دام، تجهیزات نوین، ماشین های حمل و بسته بندی فرآورده های دامی را در این نمایشگاه های دامپروری جهان خواهید دید.

به این مطلب امتیاز بدهید!

این مطلب را اشتراک گذاری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب وبلاگ

فهرست مطالب

همین الان درخواست خود را بصورت آنلاین ثبت کنید

ما در مجموعه دام پاک تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم که محصولات با بهترین کیفیت برایتان امده کنیم. برای سفارش بر روی دکمه کلیک کنید.
تماس بگیرید!